دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو کلاچای
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس sarab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 1224
بازدید کل : 149866
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 871
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 1224
بازدید سال : 8971
بازدید کلی : 149866
دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو کلاچای

مقدمه:

الف : آشنايي كلي با مكان كارآموزي

1- تاريخچه سازمان :

تكنولوژي در جهان امروز از ويژگي خاصي بر خوردار است و اگر به بخت واقبال معتقد باشيم مي توانيم بگوييم تكنولوژي از واژه هائيست كه با اقبال خوبي مواجه است .

چرا كه دارندگان آن به آساني ميتوانند بر طالبين آن حكومت كنند . امروز نه تنها احتياج به اقدامي جدي براي استثمار ندارند بلكه كشورهاي جهان سوم خود به استقبال استثمار ميروند . چون درخواست تكنولوژي بدون توجه به مسائل دانش فني آن چيزي جزئ اسارت و استثمار نخواهد بود . متاسفانه كشور ما اين اسارت را تجزيه كرده است چرا كه پيش از دويس ميليارد در سي سال گذشته براي صنعت سرمايه گذاري كرده اما تقريباً از صنعت چيز قابل توجهي نداريم در حاليكه كشورهاي ديگر با سرمايه گذاري خيلي كمتراز اين به صورت يك كشورصنعتي درآمده اند.

در ميان صناع مختلف صنعت خودرو داراي اهميت بيشتري است زيرا ان را معمولاً مادر صنايع ديگر مي نامند. دليل عمده اهميت اين صنعت عبارتند از : كاربرد وسيع ، پچيدگي ، گستردگي قطعات مورد نياز و در نتيجه وسيع بودن كارخانجات مرتبط با اين صنعت ، ارزش افزوده در صنعت خودرو است .نگاهي گذرا به وضعيت اين صنعت در كشورهاي پيشرفته صنعتي ما را با اهميت اين صنعت بيشترآشنا مي سازد . از كليهاتومبيلهاي توليد شده در جهان در سال 2000 ميلادي 85 % آن در سه بخش همده صنعتي جهان توليد شده است . از اين رقم حدود 28% مربوط به كشورهاي اروپايي ، 29 % مربوط به آمريكا و 28 % مربوط به ژاپن است . ژاپن در فاصله سالهاي 76 تا 85 ميلادي 52% و از سال 85 تا 2000 حدود 200% رشد در توليد داشته است و اين رقم افزايش براي توليد آن هم در حد توليدات ژاپن بسيارزياد است . در نتيجه تعيين سياست در مورد اين صنعت از تصميم گيري هاي مهمي است كه مسئولان نظام بايد بدان به صورت عميق توجه كنند چرا كه مسئولان نظام بايد بدان به صورت عميق توجه كنند چرا كه اين موضوع نقش مهمي در استقلال يا به عكس وابستگي دارد . ميان خودروها نيز خودروي سواري به علت مصرف فوق العاده آن نسبت به خودروهاي ديگر نقش مهمتري را ايفا           مي كند در اين جا تاريخچه خودروي سبك در ايران را  بررسي  و هم چنين تاريخچه كارخانه ايران خودرو.

(((دانلود کنید)))



تعداد بازدید از این مطلب: 351
موضوعات مرتبط: کارآموزی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود