دانلود گزارش کارآموزی در مجتمع فولاد اهواز
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس sarab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 1245
بازدید کل : 149887
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 871
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 32
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 1245
بازدید سال : 8992
بازدید کلی : 149887
دانلود گزارش کارآموزی در مجتمع فولاد اهواز

بسمه تعالي

براي اطلاعات از وضعيت داخل موتور از گيج روغن ( ميل روغن نما ) و درجه فشار روغن ( فشار سنج ) استفاده كنيد . روغن الوده را مي توان بوكشيد و در موارد جدي روغن را نزديك سيني كارتر بيرون مي زند . وقتي گيج روغن را نزديك منيفولد داغ نگه داريد اگر روغن آب داشته باشد، بخار مي شود . اتيلن گليكول ( ضد يخ ) با روغن واكنش انجام مي دهد و مايع قهوه اي رنگ و چسبناكي توليد مي كند كه روي گيج روغن مشهود است . فشار روغن به سرعت بايد بالا برود و اگر ياتاقانها خوب باشند ، تحت بار نبايد تغيير كند.

با اندازه گيري ولتاژباتري در هنگام موتور گرداني مي توان عيوب سيستم راه اندازي را به سرعت تشخيص داد . اگر ولتاژ به اندازه 25 درصد يا بيشتر كاهش يابد بايد غلظت آب اسيد باتري را اندازه گيري كند و در جستجوي خانه اي از باتري باشد كه اتصال كوتاه كرده است . استارت و كابلهاي آن را ، بر اساس ميزان جريان كشي ، وارسي كنيد: اگر استارت بيش از اندازه جريان مي كشد نشان دهنده مقاومت مدار است.

بسياري از وضعيتها از قبيل پايان بودن توان موتور ، دود كردن موتور ، بد كاركردن در دور آ رام ، نرم كارنكردن و بد روشن شدن را مي توان به موتور يا سوخت مربوط كرد . اگر با استفاده از سوخت پاش سالم مشكل حل نشد، آزمونهاي تراكم و نشت سيلندر را ، به شرحي كه در ادامه مطلب مي آيد انجام دهيد . آزمونهايي كه روي موتور انجام مي شود ، از آزمونهايي كه روي سيستم سوخت پاشي انجام مي شود آسانترند و مي توان آنها را داخل محوطه انجام داد.
عيبهاي ميكانيكي موتور

عيبهاي مكانيكي موتور را مي توان به چهار دسته تقسيم كرد:
نشست سيالها
روغن سوزي
پايين بودن ميزان كمپرس
ساييد گي ياتاقانها
نشست سيالها
در موتور با سه نوع سيال سرو كار داريم ـ سوخت ، روغن وآب ـ كه هر يك از آنها ممكن است از موتور به بيرون نشست كند و يا به صورت داخلي به سيستم ديگري نشست كند
نشست  روغن

نشست روغن به ندرت سبب خرابي موتور مي شود (امادر صورت وقوع چنين اتفاقي ، پيامد هاي آن ناگوار خواهد بود ) ، اما مكانيك بايد همواره اين نشستها را بر طرف كند . متداول ترين محلهاي نشست روغن ، تقريباً به ترتيب فراواني عبارت اند از :
واشر در سوپاپ (قالپاق سوپاپ)
واشر سيني كارتر
واشر سيني جلو موتور
واشر پايه هاي لوازم جانبي خارجي
كاسه نمدهاي عقب و جلو ميل لنگ
در پوشهاي ميل سوپاپ و لوله روغن اصلي
منبع نشستهاي جزئي را به دشواري مي توان يافت ، زيرا روغن به طرف پايين و عقب ، به پشت موتور حركت مي كند استفاده از آشكار ساز نور سياه يا پودر پاشي ( كه ردي به جا مي گذارد) مفيد است ، اما روش موثر تحت فشار گذاشتن كارتر است .

فهرست مطالب
عنوان               صفحه
پيشگفتار
عيب هاي مكانيكي موتور
نشت روغن
دود سياه يا خاكستري تيره
آزمون فشار بخار كارتر
صداي ياتاقان ميل لنگ
تجزيه روغن
سيستم سوخت رساني
ارزيابي كيفيت سوخت
آزمون هاي سيستم سوخت رساني
آب
روغن سوزي
پايين بودن ميزان كمپرس
آزمون نشت سيلندر
پمپ سه گوش
مدار برگشت سوخت
مدار سوخت پر فشار
سوخت پاشها
پمپ سوخت پاش
سيستم هواكش
توربو شارژ كن
گرفتگي لوله برگشت سوخت
سيستم تخليه دود
سيستم راه اندازي موتور

(((دانلود کنید)))



تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: کارآموزی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود