دانلود پایان نامه وظایف عمومی مربیان
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس sarab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 290
بازدید ماه : 1122
بازدید کل : 149764
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 871
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 290
بازدید ماه : 1122
بازدید سال : 8869
بازدید کلی : 149764
دانلود پایان نامه وظایف عمومی مربیان

تعريف فرستنده يا مربي

مربي شخصي است كه اطلاعات علمي پراكنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشي خود تنظيم كرده و با شيوه هاي مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درك براي كارآموز تبديل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال مي دهد.

حال با توجه به تعريف مربي مي توان فرق بين مربي با كتاب را مقايسه و درك نمود. يعني اينكه كتاب آنچه را كه در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اينكه كارآموزي كه آنرا مطالعه مي كند مي فهمد يا نه مطالب را انتقال مي دهد، ولي مربي اطلاعات كتاب را درك و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فيلتري به كنار گذاشته و جايگزين آن مطالب ساده تر و قابل درك و فهم كارآموز به كار مي برد.

فهرست مطالب
عنوان    صفحه
فصل اول: تعاريف و مفاهيم
مفهوم فنون تدريس و تعاريف آن
شرايط مربي از نظر قوانين موثر در تدريس
وظايف عمومي مربيان از ديدگاه سازماني
تعريف مطالعه و روش هاي آن
فصل دوم: آيين كلاس داري
هدف از بررسي آيين كلاس داري
نقش انگيزه
نقش انضباط و كنترل
بحث انضباط شخصي و تاثير آن در كلاس داري
فصل سومن: روش هاي كلي تدريس در نظام آموزشي
روش هاي فعال و غير فعال و قوانين اثر و نتيجه
هدف هاي آموزشي
مهايت هاي فرايند تدريس
الف) مهارت هاي پيش از تدريس- تعريف استاندارد- آشنايي با طرح درست و فوايد آن و فرم
ب) مهارت هاي بپمن تدريس: 1- تنظيم صدا و حركات فيزيكي مربي

2- حفظ شخصيت و احترام مربي 3- فروتني و ادب

4- بيان كافي مطالب درسي

5- اجتناب از ارائه مطالب غير درسي

6- اجتناب از اختلاط موضوعات

7- كيفيت بيان مطالب
بررسي فنون عرضه شده به كارآموز و بيان مطالب
ارجاع اطلاعات كافي براي كارآموز
انتظاراتي كه كارآموز از مراكز فني و حرفه اي دارد:
تقاضا و نيازهاي عمومي و كلي در پداگوژي و نحوه برخورد با ديگران
طريق شناخت افكار و استعدادهاي افراد
مهارت هاي پس از تدريس
فصل چهارم: كليات روش هاي تدريس
1- روش هاي تدريس غير فعال- شيوه مكتبي- شيوه توضيحي- شيوه سخنراني
2- روش هاي تدريس فعال- شيوه پرسش و پاشخ- شيوه بحث- شيوه اكتشافي
3- شيوه يا روش اكتشافي و روش حل مسائل
4- شيوه يا روش اكتشافي و روش حل مسائل
بحث پاياني
منابع و مأخذ مورد استفاده

(((دانلود کنید)))



تعداد بازدید از این مطلب: 141
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود