به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس sarab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 134944
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 871
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 18
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 594
بازدید سال : 9325
بازدید کلی : 134944
دانلود پروژه فلسفه مدیریت ژاپنی (GIT)

تاریخچه وتکامل تولیدبهنگام:

 JITیک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه 1970دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرارگرفت. این فلسفه اولین بار توسط «تائیچی اونو» درشرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد. به همین دلیل تائیچی اونواغلب پدرنظام بهنگام نامیده می شود.کارخانجات تویوتا اولین محلی بودندکه نظام بهنگام درآن مطرح گردید. این نظام دربحران نفتی سال1973 مورد حمایت وسیعی قرار گرفت وپس ازآن توسط بسیاری سازمانهای دیگر انتخاب گردید.

                                               فهرست مطالب

موضوع                                            صفحه

فصل اول:معرفی JIT ———————————————— 5

تاريخچه وتکامل توليد بهنگام ——————————————– 6

تعريف نظام بهنگام —————————————————— 9

نظام بهنگام دريک نگاه ————————————————- 10

مبانی توليد بهنگام ——————————————————- 14

اجزای توليد بهنگام —————————————————— 15

اهداف توليد بهنگام ——————————————————– 18

مزاياومحدوديتهای JIT ————————————————— 20

منطق اجرایJIT ———————————————————23

پيش نيازهای يک برنامه JIT ——————————————–26

برنامه ريزی نظام توليد بهنگام ——————————————- 27

فصل دوم:اجرای برنامه JIT —————————————– 36

مقدمه ——————————————————————– 37

1- ايجاد يک استراتژی اجرايی —————————————— 38

2- يک برنامه عملياتی برای اجرا ————————————— 40

  1-2-وقتی فعاليتهای اجرای JITتکمیل می شود————————- 42

   2-2-چگونه فعاليتهای اجرايی JITانجام می شود ———————- 43

3-  سيستمهای جمع آوری وسنجش داده ها ——————————- 43

4-  پروژه های آزمايشی(راهنما) —————————————- 47

5- بحث درمورد مقاومت کارکنان واتحاديه ها —————————- 48

      1-5- مقاومت کارکنان ———————————————– 49

      2-5- اتحاديه ها  —————————————————- 50

6- فرايند اجرای JIT —————————————————- 52

فصل سوم:کنترل JIT ————————————————- 54

کنترل تولیددرنظام بهنگام ————————————————- 55

سیستم کانبان ————————————————————– 56

وظایف کانبان ————————————————————- 56

تولید یکنواخت ———————————————————— 57

کاهش زمان عملیات وزمان چرخه —————————————– 60

اجرای سیستم کانبان ——————————————————- 61

وظایف کانبان ————————————————————– 63

انواع جریان مواد ———————————————————- 64

گردش کانبان ————————————————————– 67

وسعت عمل کانبان ——————————————————– 69

فصل چهارم :ابداع کننده JIT / شرکت تویوتا ———————— 71

شرکت تویوتا ————————————————————- 72

مقدمه ——————————————————————— 73

تاریخچه —————————————————————— 73

سیستم تولیدتویوتا(TPS) ————————————————- 74

تولیدبهنگام(JIT) ——————————————————— 76

کانبان ——————————————————————— 76

JIDOKA ————————————————————— 77

فلسفه وچشم اندازتویوتا —————————————————- 77

فرهنگ سازمانی وارزشها ————————————————- 78

آینده ———————————————————————– 78

تشریح مفاهیم ————————————————————– 80

واژه نامه انگلیسی- فارسی ————————————————- 83

فهرست منابع ————————————————————– 85

« فهرست جداول »

    صفحه

 

سازماندهی برنامه ریزی بهنگام ———————————————– 13

« فهرست نمودارها واشکال »

 

نظام تولید بهنگام ————————————————————- 20

برنامه ریزی نظام بهنگام —————————————————– 20

سیستم حلقه بسته ————————————————————- 61

سیستم رانش به جلو ———————————————————- 65

سیستم کششی ازجلو ———————————————————- 67

گردش کانبان درداخل وخارج کارخانه —————————————- 70

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 145
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود پروژه معرفی مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (Excellence Model)

مقدمه

رهبري و مديريت سازمانها در كشورمان با چالت‌هاي فراواني روبروست شمارش معكوس براي پيوستن ما به منظومه تجارت جهاني آغاز شده است پيوستي كه چندان نيز از روي اختيار نيست. چشم‌هاي خبرگان صنعت و اقتصاد اين خاك نگران آثار اين پيوستن است. آيا سازمان‌هاي صنعتي ما توان رقابت در اين فضا را دارند؟ در چه معيارهايي ضعيف هستيم؟ سازمان ما چگونه بايد باشد تا در رقابت پيروز ميدان باشيم؟ تفاوت سازمان ما با يك سازمان سرآمد درمقياس جهاني چيست؟

فهرست مطالب

مقدمه …………………………………………………………………………………. 1

فصل اول: پيشينه تاريخي

تاريخچه مدلها ………………………………………………………………………………… 5

تكامل تدريجي مدلها ……………………………………………………………………….. 9

مزاياي به كارگيري مدلها…………………………………………………………………… 12

مباني جايزه ها…………………………………………………………………………………. 14

مدل ادوارد دمينگ…………………………………………………………………………….. 17

مدل مالكولم بالدريج…………………………………………………………………………. 19

مدل بنياد اروپايي مديريت كيفيت ((EFQM……………………………………….. 21

ساختار و چارچوب معيارهاي مدل سرآمدي EFQM…………………………… 24

مقايسه سه مدل ……………………………………………………………………………….. 25

مقايسه مدلهاي تعالي سازماني با ISO9000…………………………………………. 27

مدل ملي ………………………………………………………………………………………… 29

فصل دوم : مفاهيم بنيادين سرآمدي

تشريح مفاهيم بنيادين سرآمدي در مدل EFQM………………………………….. 33

معرفي مفاهيم………………………………………………………………………………….. 34

سطوح مختلف سرآمدي در مفاهيم بنيادين مدلEFQM……………………….. 44

فصل سوم: معيارها و زير معيارها

ساختار مدل EFQM……………………………………………………………………….. 48

ارتباط ميان مفاهيم بنيادين سرآمدي و مدل سرآمدي……………………………… 86

فصل چهارم: خود ارزيابي

خودارزيابي در مدل EFQM ……………………………………………………………. 88

فرايند عمومي‌خود ارزيابي…………………………………………………………………. 89

رهيافتهاي خود ارزيابي در مدل EFQM…………………………………………….. 92

رهيافت پرسشنامه ……………………………………………………………………………. 92

مزاياي رهيافت پرسشنامه………………………………………………………………….. 92

معايب رهيافت پرسشنامه…………………………………………………………………… 93

رهيافت نمودار ماتريسي……………………………………………………………………. 93

مزاياي رهيافت نمودار ماتريسي………………………………………………………….. 95

معايب رهيافت نمودار ماتريسي………………………………………………………….. 96

رهيافت كارگاه…………………………………………………………………………………. 96

ملاحظاتي در مورد مراحل خودارزيابي ( با استفاده از رهيافت كارگاه)

براي هر كدام از 32 زير معيار مدل EFQM………………………………………… 99

مزاياي رهيافت كارگاه………………………………………………………………………. 99

معايب رهيافت كارگاه……………………………………………………………………….. 100

رهيافت پروفرما……………………………………………………………………………….. 101

مزاياي رهيافت پروفرما……………………………………………………………………… 102

معايب رهيافت پروفرما……………………………………………………………………… 103

رهيافت شبيه سازي فرآيند اخذ جايزه…………………………………………………. 103

مزاياي رهيافت شبيه سازي فرايند اخذ جايزه……………………………………….. 107

معايب رهيافت شبيه سازي فرايند اخذ جايزه……………………………………….. 107

مقايسه بين رهيافتهاي مختلف و انتخاب مناسب ترين رهيافتها……………….. 108

تعيين نقاط قوت و حوزه‌هاي نيازمند بهبود و نقش امتياز دهي……………….. 111

خلاصه فرايند امتيازدهي …………………………………………………………………… 114

پيشنهادهايي براي انجام خود ارزيابي در سازمانهاي ايراني……………………… 116

فصل پنجم: سطوح سرآمدي

سطوح سرآمدي در مدل EFQM و فرايند دريافت جايزه………………………. 119

فصل ششم : اركان

ساختار……………………………………………………………………………………………. 124

شوراي سياستگذاري…………………………………………………………………………. 125

كميته راهبردي…………………………………………………………………………………. 127

كميته علمي‌…………………………………………………………………………………….. 131

كميته داوري……………………………………………………………………………………. 133

مجري طرح…………………………………………………………………………………….. 135

پيوستها

پيوست شماره 1: نحوه امتياز دهي در ارزيابي ……………………………………… 138

پيوست شماره 2: پرسشنامه خود ارزيابي براي مدل EFQM………………….. 142

پيوست شماره 3: فرم شماره 1 – درخواست گواهينامه…………………………… 171

پيوست شماره 4: فرم شماره 2- درخواست تقديرنامه……………………………. 175

پيوست شماره 5: فرم شماره 3- درخواست تنديس……………………………….. 179

منابع و مأخذ……………………………………………………………….. 184

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 134
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود پروژه بررسی ارزیابی کار و زمان برج تقطیر شرکت بهفام شیمی تهران

چکیده :

موضوع مورد بحث در این تحقیق بررسی ارزیابی کاروزمان خط تولید برج تقطير شرکت بهفام شیمی تهران می باشد. آنچه که درباره اهمیت موضوع می توان به آن اشاره کرد ، تحقق اهداف ارزیابی روش و کارسنجی به عنوان فنون ارزیابی کار است که می تواند از موارد کاربرد تحقیق حاضر باشد. هدف اصلی این تحقیق بررسی خط تولید برج تقطير شرکت بهفام شیمی تهران به منظور محاسبه زمان تولید  محصول در یک دوره کاری می باشد . که برای تحقق این هدف در فصل اول سه سوال مطرح شده است که عبارتند از :

1-      نسبت  زمان حمل و نقلها به زمان کل فعالیتها چقدر است ؟

2-      نسبت زمان عملیاتها به زمان کل فعالیتها چقدر است ؟

3-      زمان لازم برای تولید محصول از ابتدا تا انتها چقدر است ؟

فهرست مطالب

عنوان ……………………………………………………………………………………………. صفحه

چکیده …………………………………………………………………………………………….

فصل اول – کلیات تحقیق

پیشگفتار ………………………………………………………………………………………… 1

مقدمه ……………………………………………………………………………………………. 3

تعریف موضوع تحقیق …………………………………………………………………….. 4

اهمیت و کاربرد تحقیق ……………………………………………………………………. 4

اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………….. 5

سوالات تحقیق ………………………………………………………………………………… 6

روش تحقیق …………………………………………………………………………………… 6

تعریف واژه های عملیاتی تحقیق ……………………………………………………….. 6

خلاصه مباحث فصول آینده …………………………………………………………….. 9

فصل دوم – ادبیات تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………………….. 10

بخش یک : مباحث نظری تحقیق ……………………………………………………. 10

مقدمه ای بر مطالعه کار ……………………………………………………………..

مطالعه کار ( ارزیابی کار وزمان ) ……………………………………………………. 13

روش سنجی ( ارزیابی روش ) ………………………………………………….. 14

کار سنجی (اندازه گیری کار ) ……………………………………………………. 14

رابطه فنون ارزیابی کار با یکدیگر ……………………………………………….. 15

معرفی عوامل تشکیل دهنده زمان تولید …………………………………………….. 16

مراحل ارزیابی کار و زمان ……………………………………………………. 17

انتخاب شغل مورد ارزیابی ……………………………………………………… 18

ثبت ………………………………………………………………………….. 19

بررسی انتقادی ………………………………………………………………… 23

ایجاد روشهای اصلاح شده ( جدید ) …………………………………………….. 26

تعریف و تعیین روش جدید …………………………………………………….. 27

برقراری یا استقرار روش جدید ………………………………………………… 27

نگهداری یا ابقاء روش جدید …………………………………………………… 28

زمان سنجی ………………………………………………………………… 28

اهداف زمان سنجی ………………………………………………………….. 29

روشهای مختلف زمان سنجی ………………………………………………… 30

مراحل اساسی فرایند زمان سنجی …………………………………………….. 31

زمان سنجی با استفاده از کرنومتر ……………………………………………. 32

مراحل زمان سنجی به وسیله کرنومتر ……………………………………….. 32

تعیین زمان نرمال …………………………………………………………. 37

محاسبه و تخصیص بیکاریهاي مجاز ………………………………………… 37

محاسبه زمان استاندارد ……………………………………………………. 38

انواع سیستمهای تولید و طبقه بندی آنها ……………………………………… 38

انواع طرحهای استقرار ……………………………………………………. 41

بخش دوم : تاریخچه تولید ………………………………………………….. 46

تاریخچه شرکت بهفام شیمی تهران ………………………………………….. 50

نحوه آموزش نیروی انسانی در شرکت بهفام شیمی …………………………… 50

کیفیت خط تولید در شرکت بهفام شیمی ………………………………………. 50

نگه داری و تعمیرات در شرکت بهفام شیمی ………………………………….. 51

بخش سوم : تحقیقات کاربردی ………………………………………………. 53

خلاصه مباحث فصل ……………………………………………………… 58

فصل سوم – روش تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………. 59

انواع تحقیق ……………………………………………………………… 60

مراحل مختلف تنظیم تحقیق توصیفی ………………………………………… 64

روشهای جمع آوری اطلاعات ……………………………………………… 65

خلاصه مباحث فصل ………………………………………………………. 76

فصل چهارم – داده های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها

مقدمه ……………………………………………………………………. 77

شرح فعالیت هایی که در شرکت بهفام شیمی تهران صورت می گیرد ……………. 77

نمودارهای گردشی فرآیند …………………………………………………… 81

شرح زمان انجام فعالیت ها ………………………………………………….. 86

پاسخ سوالات تحقیق ……………………………………………………….. 87

تعریف تقطیر و انواع ان ……………………………………………………. 89

سینی های مورد استفاده در برج تقطیر ………………………………………… 91

تعریف پمپ و انواع آن ……………………………………………………. 92

خلاصه مطالب فصل ……………………………………………………… 97

فصل پنجم – نتايج تحقیق و پیشنهادها

مقدمه …………………………………………………………………… 98

نتايج تحقیق ……………………………………………………………… 98

پیشنهادات ……………………………………………………………….. 98

فهرست منابع ……………………………………………………………. 100

فهرست اشکال

عنوان ………………………………………………………………….. صفحه

شکل شماره (1-1-2) نقش مطالعه روش و زمان سنجی در افزایش بهره وری تولید 15

شکل شماره ( 2-1-2)عوامل تشکیل دهنده زمان تولید ……………………….. 16

شکل شماره (1-4) دستگاه تقطیر معمولی …………………………………… 89

فهرست جداول

عنوان ………………………………………………………………. صفحه

جدول شماره (1-1-2) علائم پایه در رسم نمودار عملیات …………………… 21

جدول شماره (2-1-2) علائم ترکیبی در رسم نمودار عملیات ………………. 22

جدول شماره (3-1-2) سایر علائم نمودار فرایند جریان …………………….. 23

فهرست نمودار

عنوان………………………………………………………………………. صفحه

نمودار شماره (1-4) نمودار گردشی فرایند ……………………………………….. 82

نمودار شماره ( 2-4) نمودار گردشی فرایند ……………………………………… 83

نمودار شماره (3-4) نمودار گردشی فرایند ……………………………………….. 84

نمودار شماره (4-4) نمودار گردشی فرایند ……………………………………….. 85

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 112
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود پایان نامه موانع و محدودیتهای اشتغال زنان در ایران

فصل اول – اشتغال زنان از ديدگاه اجتماعي و اقتصادي

به عنوان نيمي از منابع انساني، زنان نه تنها موضوع وهدف هر نوع توسعه‌اي هستند بلكه اهرم موثري در پيشبرد اهداف توسعه اقتصادي واجتماعي مي‌باشند.تجهيز مهم وبه كارگرفتن صحيح و مطلوب آن نه نتها نيل به اهداف توسعه اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي را آسان‌ترمي‌كند بلكه از نظر تحقق هدفهاي مربوط به توزيع عادلانه‌تر درآمدها و بالابردن سطح رفاه خانواده تاثيرات مثبتي بر جاي خواهد گذاشت.

ضرورت والزام اقتصادي- اجتماعي مشاركت مولد زنان دربرنامه هاي توسعه، در تكامل تاريخ و پيشرفت جوامع بشري هميشه مطرح بوده است. ليكن هنوز در جوامع عقب مانده در حال توسعه،تعادل مطلوب و قابل قبول در امر مشاركت عادلانه زن ومرد دوفعاليتهاي اقتصادي و استفاده منصفانه ازفرصتهاي مشاركت وبروز خلاقيت و استعداد برتر برقرار نشده است.

فهرست صفحه

پيشگفتار …………………………………………………………………………… 1

مقدمه………………………………………………………………………………… 2

بخش اول: بررسي اشتغال زنان از ديدگاههاي مختلف
فصل اول: اشتغال زنان از ديدگاه اجتماعي و اقتصادي…………………… 8
گفتار اول : وضعيت اشتغال زنان از نگاه آمار………………………………………… 9

بند اول: اشتغال زنان در دنيا………………………………………………………………….. 12

بند دوم: اشتغال زنان در ايران……………………………………………………………….. 22
گفتار دوم: موانع اشتغال زنان………………………………………………………………. 30

بند اول: موانع اجتماعي…………………………………………………………………………… 31

بند دوم: موانع فرهنگي…………………………………………………………………………… 36

بند سوم: موانع اقتصادي……………………………………………………………………….. 39
فصل دوم: اشتغال زنان از ديدگاه اسلام و اسناد بين‌المللي……………. 43
گفتار اول: اشتغال زنان در اسلام…………………………………………………………… 43

بند اول: كار در اسلام……………………………………………………………………………. 44

بند دوم: موضع اسلام در خصوص وضعيت شغلي زنان…………………………… 49
گفتار دوم: اشتغال زنان در اسناد بين‌المللي…………………………………………… 59

بند اول : مقاوله نامه‌هاي سازمان بين‌المللي كار (ILO)………………………………. 60

بند دوم: اسناد بين‌المللي حقوق بشر…………………………………………………………. 64

بخش دوم: بررسي اصول مرتبط با حق اشتغال زنان در كنوانسيون(CEDAW) و قوانين موضوعه ايران
فصل اول: بررسي اصل عمومي مرتبط با حق اشتغال زنان……………. 72
گفتار اول: حق اشتغال بعنوان يك حق لاينفك حقوق انساني…………………….. 72

بند اول: حق اشتغال در كنوانسيون (CEDAW)…………………………………………. 72

بند دوم: حق اشتغال در قانون اساسي ايران…………………………………………….. 77
گفتار دوم: حق برخورداري از فرصت‌هاي شغلي يكسان…………………………. 81

بند اول: حق برخورداري از فرصت‌هاي شغلي يكسيان در كنوانسيون(CEDAW)   81

بند دوم: حق برخورداري از فرصت‌هاي شغلي يكسان در قوانين موضوعه ايران   82
گفتار سوم: حق انتخاب آزادانه حرفه و شغل………………………………………….. 86

بند اول: حق انتخاب آزادانه حرفه و شغل در كنوانسيون(CEDAW)……………. 86

بند دوم: حق انتخاب آزادانه حرفه و شغل در قوانين موضوعه ايران…………… 88

بند سوم: محدوديت‌هاي موجود بر آزادي انتخاب شغل زنان……………………… 89
گفتار چهارم: حق برخورداري برابر از ارتقاء مقام و امنيت شغلي……………. 94

بند اول: حق برخورداري از اتقاء مقام……………………………………………………… 94

بند دوم: حق برخورداري برابر از امنيت شغلي…………………………………………. 98
گفتار پنجم: حق دريافت مزد مساوي و برخورداري از تامين اجتماعي……… 101

بند اول: حق دريافت مزد مساوي در مقابل كار مساوي……………………………… 101

بند دوم: حق برخورداري از تامين اجتماعي برابر……………………………………… 105
فصل دوم: بررسي اصول اختصاصي مرتبط با حق اشتغال زنان….. 114
گفتار اول: ممنوعيت اخراج به دليل بارداري يا مرخصي زايمان……………….. 115

بند اول: ممنوعيت اخراج به دليل بارداري يا مرخصي زايمان دركنوانسيون(CEDAW).. 115

بند دوم: ممنوعيت اخراج به دليل بارداري يا مرخصي زايمان در قوانين موضوعه ايران    117

گفتار دوم: استفاده از مرخصي و برخورداري از حقوق و مزاياي دوران بارداري و زايمان       118

بند اول: استفاده از مرخصي و برخورداري از حقوق و مزاياي دوران بارداري و  زايمان در كنوانسيون(CEDAW)……………………. 119

بند دوم: استفاده از مرخصي و برخورداري از حقوق و مزاياي دوران بارداري و زايمان در قوانين موضوعه ايران……………. 122
گفتار سوم: ارائه خدمات حمايتي به والدين…………………………………………….. 133

بند اول: ارائه خدمات حمايتي به والدين در كنوانسيون(CEDAW)……………….. 133

بند دوم: ارائه خدمات حمايتي به والدين در قوانين موضوع ايران……………….. 137
گفتار چهارم: حمايت در زمان بارداري……………………………………………………. 142

بند اول: برخورداري از حمايت در زمان بارداري در كنوانسيون (CEDAW).. 142

بند دوم: برخورداري از حمايت در زمان بارداري در قوانين موضوعه ايران.. 143

منابع و ماخذ ………………………………………………………………………………………… 145

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 119
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود پروژه اهمیت اکتشاف سوخت جهت تأمین انرژی مورد نیاز

1-1-مقدمه

از آنجا که هیچ ابزاری تا نیازمند بشر نباشد گسترش پیدا نمی کند واز آنجا که تامین انرژی امروزه حرف اول را می زند اکتشاف سوخت وتهیه آن باعث توجه به آبهای عمیق شده است که بعضی از ابزارهای مورد نیاز برای این اکتشافات سازه های دریایی ومهارهای کششی در عمق بیشتر از 1000 متر است،که نیازمند استفاده از متد های بسیار جدید نسبت به متدهای قدیمی و سنتی است.

سازههای دریایی به طور سنتی برای کاربریهای متنوع استخراج نفت به کار رفته  است.این سازها باید  دارای کارای موثر با ایمنی بالا واز نظراقتصادی بهینه باشند.

از دیگر سازه ها برای تامین انرژی استفاده از توربین های بادی است امروزه استفاده از توربین بادی مستقر در دریا  OFFSHOR WIND TURBIN   به منظور تامین انرژی خصوصا برای کشورهایی که باد خیز هستند گسترش یافته است. علت این امر هم از نظر صرفه جویی در مصرف و هم از نظر آلودگی هوا کاملا قابل توجیه است.اولین نوع این توربین ها در سال 1991 در دانمارک نصب شد.

جدا از نظر طراحی سازه ای این سازه ها طراحی پی این گونه سازها بسیر حائز اهمیت است.

استفاده از سازه های دریای در اعماق 3000 تا 6000 متر نگرش وابتکار بالایی را برای طراحی سازه های دریای نسبت به استفاده از شمع های سنتی وسازه های گیردار را می طلبد، که درنتیجه توجه به سازه های معلق مد نظر قرار گرفته است.

فهرست

 فصل اول

  1-1- مقدمه

فصل دوم

  2-1-  تعریف شمعهای مکشی

  2-2-  شمعهای مکشی چگونه نصب می شوند و چگونه کار می کنند

  2-3-  مزایای شمعهای مکشی

  2-4-رفتار خاک در حین نصب شمع

  2-5-  رفتار خاک در زمان بهره برداری

 2-6-  تاریخچه استفاده از شمعهای مکشی

 فصل سوم

  3-1-  مروری بر مطالعات انجام شده

  3-2-  مطالعات انجام شده بر روی صندوقه های مکشی در ماسه

          3-2-1-  نصب

          3-2-2-  بیرون کشش استاتیکی ماسه

           3-2-3-  بیرون کشش تناوبی

3-3-  مطالعات انجام شده بر روی رس

   3-3-1-  نصب

   3-3-2-  بیرون کشش استاتیکی رس

         3-3-3-  بیرون کشش تناوبی

         3-3-4-   بیرون کشش تحت بار های مایل

فصل چهارم

 4-1- روابط بدست آمده برای  ظرفیت باربری

 4-2-  انواع خرابی

         4-2-1- خرابی لغزشی

         4-2-2- خرابی مقاومت انتهایی

         4-2-3- خرابی ظرفیت باربری معکوس

4-3-  پیش بینی ظرفیت

4-5- ظرفیت باربری

        4-5-1- Clukey & Morrison (1993)

         4-5-2- Deng & Carter (2000)

        4-5-3- Rahman et al(2001)

         4-5-4- Maeno et al(2001)

         4-5-5-Iskander et. Al.(2002)

         4-5-6-W.Deng , P.carter.(2000)

         4-5-7- Charles Aubney , J Donald Murff(2004)

فصل پنجم

5-1- روابط بدست آمده برای نصب

 5-2-نصب در ماسه

    5-2-1-آنالیز

          5-2-2-محاسبات نصب برای ماسه

          5-2-3-نفوذ براثر وزن صندوقه مکشی در ماسه

    5-2-4-نفوذ با کمک مکش

          5-2-5-محدودیتهای نفوذ بر اساس مکش

   5-2-6- تاثیر سخت کننده های داخلی

    5-2-7-فاکتور فشار a و محاسبات جریان

  5-3-نصب در رس

  5 -3-1-نفوذ تحت وزن صندوقه

  5-3-2-نفوذ با کمک مکش

  5 -3-3-محدودیتهای نفوذ بر اثر مکش

  5-3-4-تاثیر سخت کننده های د اخلی

  5-3-5-نصب در سایر مصالح

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 129
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود پروژه عوامل موثر در اشتغال و بیکاری در جامعه ایران

مقدمه:

یکی از مهمترین مباحث در کشورهای در حال توسعه توسعه یافته و یا جوامع بشری جهان امروز مسئله مبادرت ورزیدن به کاری مفید وسازنده برای افرادآن جامعه است.شغل مرتبط باتواناییهاواستعدادهای ذاتی هرفردامری است که هرشخص لزوما با آن در زندگی روزمره اش مواجه خواهدشد . اما مشکل زمانی به وجود میاید که فرد شغل دلخواه خود را پیدا نکند وبه او لفظ بیکار تعلق گیرد. بیکاری یکی ازمعضلات کشورهای توسعه نیافته از جمله ایران می باشد.

فهرست مطالب

صفحه

6- 5

اشتغال وبيكاري وكشورهاي درحال توسعه                                                         8-7
تعريف بيكاري و انواع آن                                                                           12- 9
ضرورت نگرش نو به مفهوم اشتغال                                                                   12

ابهام ذهني بودن مفهوم كنوني اشتغال                                                                15-12

نتايج ابهام مفهوم اشتغال                                                                              16-15

نگرشي به مفهوم جديد اشتغال                                                                       18- 16

عوامل موثر بر آرزوهای شغلی                                                                        20-18

آموزش و اشتغال

چالشهای اشتغال فارغ التحصیلا ن کشور                                                                        21

تحولات اشتغال بر اساس تخصص                                                                              35-22

توزیع شاغلان درسال 1375به تفکیک سطوح تحصیلی                                                38-36

مسائل اشتغال زنان در ايران                                                                                      43-38

نظریه های تفاوت اشتغال زنان ومردان                                                                          46-44

سهم زنان دراشتغال 47

علل                         53-48

آسیب های ناشی ازعدم وجود شغل                                                                                57- 54

تحولات اشتغال وبیکاری                                                                                            61-57

تحولات                   66-61

وضعیت فعلی اشتغال وبیکاری درکشور                                                                        68-67

بیکاری در استان یزد                                                                                                        69

بررسي و تحليل روند تغييرات نرخ فعاليت و بيكاري استان طي دوره 81 – 1375               116-70

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 143
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود پایان نامه بررسی جایگاه و تاثیر اتاق بازرگانی وصنایع و معادن در اقتصاد کشور

بيان مساله:
تمامي‌اتاقهاي بازرگاني در سراسر دنيا، تاثيرگذاري زيادي بر شاخصهاي اقتصادي كشور دارند ودر مجموع به اقتصاد ملي ياري مي‌رسانند و البته اتاق بازرگاني‌ايران نيز از اين امر مستثني نيست. براساس قانون، هدف از تاسيس اتاق بازرگاني كمك به فراهم نمودن موجبات رشد و توسعه اقتصاد كشور، تبادل افكار و بيان آراء و عقايد مديران صنعتي، معدني، كشاورزي و بازرگاني مي‌باشد. لذا به منظور بررسي جايگاه واقعي اتاق بازرگاني و تاثير مهم آن بر اقتصاد كشور و رهنمود دادن به آن جهت بسط فعاليت خود موضوع پايان نامه خود را در اين رابطه برگزيده ام. همچنين سوالات تحقيق عبارتنداز:
1-‌ آيا اتاق بازرگاني تاثيرگذاري زيادي بر شاخصهاي اقتصادي كشور دارد؟
2-‌ آيا اعضاء (اشخاص حقيقي و حقوقي) در فعاليتهاي اتاق بازرگاني مشاركت زيادي دارند؟
3-‌ آيا اعضاء از عملكرد اتاق بازرگاني رضايت دارند؟

فهرست مطالب

صفحه

پيشگفتار…………………………………………………………………………………………………. 1
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………. 3
فصل اول: كليات تحقيق

موضوع تحقيق…………………………………………………………………………………….. 4

بيان مساله…………………………………………………………………………………………… 4

اهداف تحقيق…………………………………………………………………………………………… 4

اهميت تحقيق…………………………………………………………………………………………… 4

پيشينه تحقيق…………………………………………………………………………………………… 5

فرضيه هاي تحقيق……………………………………………………………………………………. 5

قلمرو تحقيق……………………………………………………………………………………………. 6

روش تحقيق……………………………………………………………………………………………. 6

روشهاي جمع آوري اطلاعات……………………………………………………………………. 6

محدوديت هاي تحقيق………………………………………………………………………………. 7

واژه ها و اصطلاحات كليدي………………………………………………………………………. 7

فصل دوم: مباني نظري تحقيق

بخش اول

تشكلهاي صنفي…………………………………………………………………………………… 10

تاريخچه سنديكاهاي صنفي……………………………………………………………………….. 11

اهميت واحدهاي صنفي در كشور……………………………………………………………….. 11

نگاهي به نقش اصناف و سازمانهاي صنفي در جامعه…………………………………….. 12

تعاريف…………………………………………………………………………………………. 13

نقش سازمانها و تشكلهاي صنفي در توسعه………………………………………………….. 16

تقويت تشكلهاي صادراتي يك نياز اساسي……………………………………………………. 18

تعاون…………………………………………………………………………………………….. 25

تعاون به عنوان يك راهكار صنفي و ملي………………………………………………………………. 28

نتيجه گيري………………………………………………………………………………………….. 35

الگويابي………………………………………………………………………………………………. 36

بخش دوم

اتاق بازرگاني بين المللي……………………………………………………………………………. 43

اتاق بازرگاني و صنايع كره…………………………………………………………………………. 47

اتاق بازرگاني و صنايع ملي مالزي……………………………………………………………….. 60

اتاق بازرگاني لندن………………………………………………………………………………. 67

جايگاه واقعي اتاق بازرگاني در اقتصاد كشورهاا…………………………………………….. 75

ويژگيهاي اصلي يك اتاق بازرگاني ايده آل…………………………………………………… 86

پارامترهاي اصلي براي مقايسه اتاقهاي بازرگاني…………………………………………….. 88

جدول مقايسه اي اتاق بازرگاني ايران و ساير اتاقهاي بازرگاني پيشرفته دنيا……….. 89

ويژگيهاي ساختاري محتوايي و عملكردي اتاق بازرگاني ايده آل و سنتي………….. 90

بودجه اتاق بازرگاني…………………………………………………………………………. 91

كاركنان اتاق بازرگاني…………………………………………………………………………… 92

فصل سوم: جامعه آماري

تاريخچه اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران………………………………………………. 94

سير تطور قانوني اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران…………………………………… 105

قانون تشكيل اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران(1348)……………………………… 108

قانون اتاق بازرگاني و صنايع و معادن جمهوري اسلامي ايران(1373)……………….. 115

كميسيونهاي اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران…………………………………………. 120

آئين نامه چگونگي تشكيل و اداره كميسيونهاي تخصصي اتاق ايران…………………. 121

نمودار سازماني اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران…………………………………….. 124

فهرست شعب اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران………………………………………. 125

فهرست اتاق هاي بازرگاني مشترك ايران و ساير كشورهاي جهان…………………… 126

فهرست بخش هاي بازرگاني سفارتخانه هاي خارجي كه با اتاق بازرگاني ايران

همكاري دارند…………………………………………………………………………………. 127

بررسي كمي عملكرد و ارتباطات اتاق بازرگاني ايران……………………………………… 128

فهرست اتحاديه ها و سنديكاهاي داخلي كه با اتاق بازرگاني همكاري دارند………. 129

شرايط نامزدي در هيات نمايندگان اتاق بازرگاني…………………………………………… 131

كميته ايراني اتاق بازرگاني بين المللي………………………………………………………….. 132

فهرست اعضاي كميته ايراني اتاق بازرگاني بين المللي……………………………………. 134

مدل تحقيق………………………………………………………………………………………………. 137

فصل چهارم: روش تحقيق و تجزيه و تحليل داده ها

روش تحقيق……………………………………………………………………………………………. 138

روش هاي جمع آوري اطلاعات…………………………………………………………………. 138

معيارهاي مقبوليت تحقيق………………………………………………………………………….. 140

روش نمونه گيري و تعيين حجم نمونه……………………………………………………….. 143

ويژگي هاي كلي پاسخ دهندگان (نمودار)…………………………………………………….. 145

ويژگي هاي كلي پاسخ دهندگان (جداول)…………………………………………………….. 146

نمودار نتايج نظرسنجي از اعضاء اتاق بازرگاني……………………………………………… 149

فرضيه اول……………………………………………………………………………….. 150

فرضيه دوم………………………………………………………………………………… 153

فرضيه سوم………………………………………………………………………………… 154

خصوصيات يك عضو فعال از ديدگاه اعضاء (نمودار)…………………………………….. 155

خصوصيات يك عضو فعال از ديدگاه اعضاء (جدول)…………………………………….. 156

وظايف و فعاليت هاي اصلي اتاق بازرگاني از ديدگاه اعضاء (نمودار)……………….. 157

وظايف و فعاليت هاي اصلي اتاق بازرگاني از ديدگاه اعضاء (جدول)……………….. 158

فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات

نتيجه گيري……………………………………………………………………………………. 159

معايب و نواقص اتاق بازرگاني……………………………………………………………………. 160

پيشنهادات……………………………………………………………………………………… 179

بازتاب تحقيق اتاق بازرگاني در رسانه ها……………………………………………………… 181

منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………. 182

ضمائم و پيوستها……………………………………………………………………………………….

فهرست نمودارها و جداول

نمودار شابلون بنچ ماركينگ…………………………………………………………………………… 40

نمودار مدل فرايند بنچ ماركينگ……………………………………………………………………. 41

نمودار ساختار اتاق بازرگاني و صنايع كره………………………………………………………… 56

نمودار ساختار سازماني اتاق بازرگاين و صنايع ملي مالزي……………………………………. 66

نمودار ساختار اتاقي بازرگاني لندن………………………………………………………………….. 74

نمودار جايگاه واقعي اتاق بازرگاني در اقتصاد كشورها…………………………………………. 75

جدول مقايسه اي اتاق بازرگاني ايران و ساير اتاق هاي بازرگاني پيشرفته دنيا……………. 89

جدول بودجه اتاق بازرگاني…………………………………………………………………….. 91

نمودار سازماني اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران………………………………………….. 124

جدول شعب اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران……………………………………………… 125

جدول اتاق هاي بازرگاني مشترك ايران و ساير كشورهاي جهان…………………………….. 126

 جدول بخش‌هاي بازرگاني سفارتخانه‌هاي خارجي كه با اتاق‌بازرگاني ايران همكاري دارند……………. 127

جدول بررسي كمي عملكرد و ارتباطات اتاق بازرگاني ايران………………………………….. 128

جدول تفكيك قاره اي بخش بازرگاني سفارتخانه هاي خارجي در ايران…………………… 128

جدول اتحاديه و سنديكاهاي داخلي كه با اتاق بازرگاني همكاري دارند……………………. 129

جدول اعضاي سازماني كميته ايراني اتاق بازرگاني بين المللي………………………………… 134

جدول اعضاي انفرادي كميته ايراني اتاق بازرگاني بين المللي…………………………………. 135

نمودار مدل تحقيق………………………………………………………………………………………. 137

جداول روايي و اعتبار پرسشنامه…………………………………………………………………….. 141

نمودار ويژگي هاي كلي پاسخ دهندگان……………………………………………………………. 145

جداول ويژگي هاي كلي پاسخ دهندگان…………………………………………………………… 146

نمودار نتايج نظر سنجي از اعضاي اتاق بازرگاني………………………………………………… 149

جدول فرضيه اول……………………………………………………………………………………….. 150

جدول رتبه بندي فراواني ها………………………………………………………………………….. 151

جدول فرضيه دوم………………………………………………………………………………………. 153

جدول فرضيه سوم………………………………………………………………………………………. 154

نمودار خصوصيات يك عضو فعال اتاق بازرگاني از ديدگاه اعضاء………………………….. 155

جدول خصوصيات يك عضو فعال اتاق بازرگاني از ديدگاه اعضاء………………………….. 156

نمودار وظايف و فعاليت هاي راهبردي و مهم اتاق بازرگاني از ديدگاه اعضا……………… 157

جدول وظايف و فعاليت هاي راهبردي و مهم اتاق بازرگاني از ديدگاه اعضا……………… 158

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 118
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود مقاله بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور

مقدمه

جهان  و جامعه بشري گرفتار شكاف و دو پارگي ژرف و عميقي است: دوپارگي و شكاف بين بخش پيشرفته و بخش كم رشد و توسعه نايافته. گروه توسعه يافتگان صنعتي در غرب و شرق، به امكانات و تسهيلاتي همچون دانش فني و تكنولوژي پيشرفته، نيروي انساني ماهر ون متخصص، ماشين ها و كالاهاي سرمايه اي توانمند، مواد خام و انرژي زياد و ارزان، شبكه حمل و نقل گسترده داخلي و خارجي، وسعت بازارهاي ملي و يبن المللي و توانائي رقابت در بازارهاي جهاني دست يافته اند.

فهرست مطالب

صفحه

مقدمه………………………………………………………………………………………..

فراگرد توسعه اقتصادي و بازرگاني خارجي…………………………………………………….

تحولات صادرات كشور………………………………………………………………………

صادرات نفت و گاز………………………………………………………………………….

صادرات كالاهاي غيرنفتي (صنعتي و سنتي)…………………………………………………..

امكانات و محدوديتهاي بالقوه توسعه صادرات…………………………………………………

بازرگاني بين‌المللي و توسعه صنعتي………………………………………………………….

ديگاههاي نظري حاكم بر تجارت خارجي كشورهاي در حال توسعه………………………………

واقعيات حاكم بر تجارت جهاني……………………………………………………………….

خود اكتائي صنعتي………………………………………………………………………….

مسئله انتخاب و انتقال تكنولوژي………………………………………………………………

تقسيم كار جهاني……………………………………………………………………………..

شركتهاي فرامليتي…………………………………………………………………………….

توليد نوعي نظام جديد در اقتصاد جهاني……………………………………………………

ظهور و گسترش اقتصاد نمادي در برابر اقتصاد واقعي………………………………….

مقياس اقتصادي و خود اتكائي صنعتي………………………………………………………………

توسعه سيستم تكنواكونوميك………………………………………………………………………………

جدولها………………………………………………………………………………………………….

نتيجه گيري……………………………………………………………………………………………..

مقياس اقتصادي و خود اتكائي صنعتي……………………………………………………………………

توسعه سيستم تكنواكونوميك……………………………………………………………………

جدولها………………………………………………………………………………………………….

نتيجه گيري…………………………………………………………………………………………..

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 126
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود مقاله ساختار سرمایه و کارآیی شرکت یک روش جدید برای تست تئوری عامل و کاربردی برای صنعت بانکدار

خلاصه

تئوري حاكميت شركت پيش بيني مي كند كه قدرت نفوذ، هزينه هاي عامل را تحت تأثير قرار ميدهد و به اين ترتيب كارآيي شركت نيز تحت تأثير قرار داده مي شود. روش جديدي براي تست اين تئوري پيشنهاد مي كنيم.

در اين روش از كارآيي سود نيز استفاده مي شود و يا اينكه سودهاي شركت چقدر به كمك شركتي با بهترين عمل كه با شرايطهاي خارجي مشابه مواجه است،‌نزديك هستند. ما در ابتدا، مدل معادلات همزمان را بكار مي بريم كه خسارات يا ضايعات معكوس از كارآيي گرفته تا ساختمان سرمايه را به حساب مي آورد. ما همچنين مقياس هاي ساختمان مالكيت را در تست ها كنترل مي كنيم. در مي يابيم كه داده هاي راجع به صنعت بانكداري با تئوري ثابت هستند و نتايج از لحاظ آماري عمده هستند و از لحاظ اقتصادي نيز چشمگير و قوي مي‌باشند.

فهرست

خلاصه……………………………………………………………………………………………….. 1

1- مقدمه…………………………………………………………………………………………….. 3

2- مقیاس های کارآیی، خسارت معکوس و استفاده از ساختمان مالکیت……… 10

2-1- مقياس هاي كارآيي شركت…………………………………………………………… 11

2-2- تئوری های خسارت معکوس از کارآیی به ساختمان سرمایه……………… 16

2-3- استفاده از متغیرهای ساختار مالکیت………………………………………………. 20

3- مدل تجربی…………………………………………………………………………………….. 21

4- داده ها و متغیرها……………………………………………………………………………… 24

4-1- متغیرهای وابسته EFR، ECAP………………………………….

4-2- متغیرهای برون زا در معادلۀ کارآیی(5)…………………………………………… 27

4-4- شناسایی مدل………………………………………………………………………………. 31

5- نتایج……………………………………………………………………………………………… 34

5-1- تست های فرضیه هزینه های نماینده با استفاده از معادله(5)………………. 34

5-2- تست هایی از فرضیه های ارزش امتیاز انحصاری و ریسک کارایی…….. 41

6- نتیجه گیری ها………………………………………………………………………………… 44

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 108
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود مقاله نقش مدیریت استراتژیکی در رشد اقتصادی مناطق

مقدمه :

هميشه پيشرفت اقتصادي منطقه اي به حفظ و افزايش درصد شغل ها ، محصولات ، توليدات ناحيه اي و ثروت کمک کرده است سياست ها و برنامه هايي که به منظور دستيابي به اين اهداف ترتيب داده مي شوند در ثبات و شکل گيري حرفه ، سختي و ملايمت سرمايه زيربنايي و سازماندهي مجدد آن تأکيد دارد هيچ از يک از اينها تغيير پذير نيستند اما يک تجديد سازماني کيفي يا تغيير در تأثير نمايان آن ضروري است به طرزي روزافزون تأکيد و تأثير بر ثبات شکل گيري و سياستهاي توسعه سرمايه بيشتر مي شود

 

فهرست

عنوان                                                                         صفحه

1- مقدمه : …………………………………………………………………………………………. 1

2- سياست تغيير توسعه اقتصاد منطقه اي : دلايل (علتها) ………………………….. 2

3- تغيير سياست توسعه يافته اقتصاد منطقه اي : برخي از ابزارهاي سياستي….. 7

4- رهبري و توسعه اقتصاد منطقه اي : …………………………………………………… 9

5- آگاهي و دانش ضرورت دارد : …………………………………………………………. 13

5.1 (تحليل چند بخشي (چندگانه) (msI) ………………………………………………. 13

5-2- مطالعه و تحقيق در مورد مثال ؟(؟ شمالي ) ……………………………………. 16

5.3 پيش بيني شرايط اقتصادي منطقه : طراحي اقتصاد منطقه اي ………………… 24

5.4 پيش بيني شرايط اقتصادي منطقه : فهرستهاي انطباقي و پيشتاز: …………… 26

5-5 سيستم هاي اطلاعات ژئوگرافي : ……………………………………………………. 28

6- خلاصه و نتيجه گيري : …………………………………………………………………… 33

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 120
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود مقاله تأثیر اقتصادی مسجد جامع بر شهر یزد

چكيده:
تحقيق فوق در خيابان مسجد جامع انجام شد و هدف كلي آن شناخت تأثير اقتصادي مسجد جامع بر شهر يزد بود و هدف ديگر آن انجام يك كار دانشجويي است. نوع تحقيق توصيفي تحليلي و از روش پرسش نامه اي براي جمع اوري اطلاعات و داده هاي آماري استفاده شد.

فهرست
چکیده: ۲
کلید واژگان: ۲
مقدمه : ۳
فصل اول: مقدمه ای بر مشخصات تحقیق ۴
۱-۱- بیان موضوع و تشریح آن: ۴
۱-۲- اهمیت و ضرورت مطالعه ۵
۱-۳- محدودة مورد مطالعه ۶
۱-۴- سؤالات تحقیق: ۶
۱-۵- متدولوژی ۶
۱-۶- محدودیت ها و امکانات تحقیق ۷
فصل دوم: ۸
خلاصه ای از شرایط جغرافیایی شهر یزد ۸
۲-۱- شرایط طبیعی ۸
۲-۱- موقع جغرافیایی- حدود وسعت ۸
الف) موقع ریاضی ۸
ب) موقع نسبی ۸
ج) حدود و مرزها ۱۰
۲-۱-۲- زمین شناسی ۱۰
۲-۱-۳- اقلیم حاکم و مشخصات آن ۱۱
۲-۱-۴- منابع آب ۱۱
۲-۱-۵- نتیجه گیری و بیان کلی شرایط طبیعی ۱۲
۲-۲- مشخصات اجتماعی، انسانی و اقتصادی: ۱۳
الف: وجه تسمیه یزد ۱۴
۲-۳- پیشینه تاریخی شهر یزد (یا اشاره به مسجد جامع) ۱۹
فصل سوم: ۲۲
۳-۱- پیشینه ی تاریخی مسجد جامع یزد ۲۲
۳-۲- موقع و جایگاه مسجد جامع ۲۹
فصل چهارم ۳۴
۴-۱- جایگاه مسجد جامع یزد در جذب توریسم و نتایج اقتصادی حاصل از آن: ۳۴
۴-۱-۱- اقتصاد گردشگری ۳۵
۴-۱-۲- فرصت های شغلی و مشارکت اقتصادی: ۳۶
۴-۲- فعالیت بخش تجاری خیابان مسجد جامع یزد ۴۲
۴-۲-۱- جدول ها و نمودارها ۴۴
سؤالات تشریحی ۵۴
۴-۲-۲- نتیجه گیری ۵۵
۴-۲-۳- راهکارها : ۵۶
۴-۳- فعالیت سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی استان یزد ۵۶
خلاصه مطالب و نتیجه گیری ۶۰
ارائه پیشنهادات: ۶۲
منابع و مأخذ ۶۵

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 120
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود پروژه بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

پيشگفتار
بررسي تحولات سالهاي اخير نشان مي دهد،كه خدمات به صورتي وسيع گسترش يافته و اين روند در سال هاي آتي با سرعت بيشتر توسعه مي يابد.صنعت كوچك و خدمات بزرگ مي شود .مديران موٌسسات توليدي و خدماتي در كليه بخش هاي دولتي تعاوني و خصوصي به تدريج پي مي برند كه تنها كيفيت محصول نمي تواند موجب تمايز آن ها از ديگران شود بلكه بايد كانون توجه را از بازار گرايي به مشتري گرايي تغيير داد.

فهرست ۱
پیشگفتار ۳
“مقدمه” ۵
بیان مسئله: ۶
هدف: ۶
فرضیه تحقیق: ۷
روش تحقیق: ۷
مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق ۱۰
تعریف خدمات ۱۰
۲-۱ خصوصیات خدمات ۱۱
۳-۱ ارتباط خدمات و کالا ۱۲
۴-۱ کانالهای توزیع در بخش خدمات: ۱۵
۵-۱ توزیع خدمات: ۱۵
۶-۱ بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: ۱۶
۷-۱- بازار یابی خدمات: ۱۷
۸-۱- کالا: ۱۸
۹-۱- مراحل فرایند پذیرش کالا : ۱۸
۱۰-۱ کیفیت خدمات : ۲۰
مبانی نظری تحقیق ۲۳
۱-۲ نظریه ها ۲۳
۲-۲ بررسی چند دیدگاه : ۲۳
۱-۲-۲- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش : ۲۳
۲-۲-۲- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: ۲۶
۳-۲- نتیجه : ۲۷
مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق ۲۹
مقاله بازاریابی مبنی بر انسان ۲۹
۲-۳- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند ۳۰
۳-۳- هفت کلید استراتژی خدمات ۳۲
۴-۳ بازاریابی مدیریت بازار ۳۳
۵-۳- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی ۳۴
روش آزمون فرضیه: ۳۵
۶-۳ نتیجه ۳۷
۱-۳- تعاریف و مفاهیم ۴۰
۲-۳- تعیین عوامل ومتغیر ها : ۴۰
۳-۳- تعیین روابط بین متغیر ها: ۴۱
۱-۴:مقدمه: ۶۱
۲-۴- نتایج تحقیق: ۶۱
۳-۴- پیشنهادات : ۶۳
فهرست منابع و ماًخذ: ۶۸

 

((((دانلود کنید))))

 

تعداد بازدید از این مطلب: 100
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود